donderdag 27 juni 2013

Assortiment uitbreiden

Soms zit je te denken wat je kan doen om je webwinkel zo aantrekkelijk mogelijk te maken en leuk voor iedereen. Naast de ooit mee begonnen zelfgemaakte geschenken, heb ik begin dit jaar het assortiment uitgebreid met een collectie trendy woonaccessoires en deze breidt nog steeds uit.


Maar het was naar mijn mening nog niet klaar, ik wilde nog wat extra's doen en toen dacht ik, ach de verzendkosten vinden de mensen vaak een struikelblok om via internet te bestellen, dus ik moet iets verzinnen, waarbij de verzendkosten lager zijn, maar je toch een leuk cadeautje voor jezelf of voor een ander  kunt bestellen. Zo daar was de nieuwe categorie dan geboren: Brievenbusgeschenken. Leuke zeer betaalbare cadeautjes met lagere verzendkosten. Voor 2,95 pakken we 1 of meerdere artikelen (afhankelijk van het gewicht) feestelijk in en versturen we deze in een beschermende envelop naar U of rechtstreeks naar de ontvanger toe, al dan niet voorzien van een kaartje. 

 

Tevens blijf ik alle overige categorieën gewoon lekker vullen, zodat er voor iedereen wat wils is. Ik vindt het belangrijk dat de keuze ruim genoeg is en dat er niet gericht wordt op één bepaalde doelgroep. Ik zou zeggen neem maar weer snel een kijkje op www.betaalbaregeschenken.nl en kom erachter of er ook iets leuks voor jullie bij zit.
     
Ik hoop dat de facebookactie ook nog iets sneller aan gaat slaan, waardoor ik meer likes krijg en dus ook snel een mooie zeepketting mag verloten. Klik op  https://www.facebook.com/pages/AD-Betaalbare-Geschenken/356858611059680 en zorg dat je in de race komt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten