dinsdag 29 oktober 2013

De feestdagen komen eraan!

De feestdagen komen eraan, dus tijd voor cadeautjes!

Dan bent U natuurlijk bij www.betaalbaregeschenken.nl aan het juiste adres. Ik heb zoveel inspiratie opgedaan en ben dit weekend al meteen aan de slag gegaan om een hoop creatieve geschenken te maken. Deze bestaan o.a. uit kraamcadeaus en leuke handdoekgeschenken.

 

 

Hierboven ziet U een kleine selectie, maar in de webwinkel vindt U het complete aanbod. Deze zal de komende tijd alleen maar groeien.

Ook is er een groot assortiment Mode-accessoires toegevoegd met prachtige kettingen, sjaals, ringen, handschoenen en meer.

Ik zie U graag terug, want ik heb nog een hoop leuke creatieve ideeën die ik graag ten uitvoer wil brengen, maar ik heb ook klanten nodig die het leuk vinden.

Groetjes,
Agnes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten